John K: väl talat i bägge inläggen. Redax 2: cynismen är bara en morot på väg mot en stigande grågubbestatus. Låt oss hoppas att framtidstron och visionerna lever än längre i företagen..
Den provinisiella kulturen..eller hur Leif Boork;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Redax 2: cynismen är bara en morot på väg mot en stigande grågubbestatus.
Låt oss hoppas att framtidstron och visionerna lever än längre i företagen..
Den provinisiella kulturen..eller hur Leif Boork;-)
Vi har ett klubbmärke-använd det.