Johan J: Ja håller med dig fullo fast jag vill att man ska gå ännu längre tillbaka i tiden och leta efter ramsor.
Kolla bara på vilka sånger man körde på 60 och 70-talet, ta upp dom igen och jag lovar att flera av de lite äldre skulle nappa direkt och då menar jag inte bara de som är runt 60, 40 och 50 taggare skulle också bli nostalgisk!
Och vad jag ahr hört så var det lite mer sång i de ramsorna än de vi har nu...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kolla bara på vilka sånger man körde på 60 och 70-talet, ta upp dom igen och jag lovar att flera av de lite äldre skulle nappa direkt och då menar jag inte bara de som är runt 60, 40 och 50 taggare skulle också bli nostalgisk!
Och vad jag ahr hört så var det lite mer sång i de ramsorna än de vi har nu...