claesw: Ja, om du menar firma Molin/Sjödin (?) så har dom kanske passerat bäst före-datum med rätt så god marginal nu. Tommy Sjödin hade ju, sett till sin ålder en osannolikt bra säsong nu senast. Men han har väl inte direkt nått upp i samma nivå den här hösten. Ja, inte än så länge iaf, för kan man leva på rutin, ja, då är ex-tikaren ett utmärkt exempel på just detta.
Den gamle (!!) målspottaren Ove Molin har hittills bidragit med 5 poäng (2+3), och har -9 i plus/minus. Säsongen 2004/05 torde nog för hans, och för Brynäs bästa innebära slutet på en i det stora hela mycket framgångsrik epok!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tommy Sjödin hade ju, sett till sin ålder en osannolikt bra säsong nu senast. Men han har väl inte direkt nått upp i samma nivå den här hösten. Ja, inte än så länge iaf, för kan man leva på rutin, ja, då är ex-tikaren ett utmärkt exempel på just detta.
Den gamle (!!) målspottaren Ove Molin har hittills bidragit med 5 poäng (2+3), och har -9 i plus/minus. Säsongen 2004/05 torde nog för hans, och för Brynäs bästa innebära slutet på en i det stora hela mycket framgångsrik epok!