Hittade detta på Sundsvalls Tidnings hemsida,undrar vilket augusti som det hänvisas till?
De klassiska tallarna från 1966 ska användas i klubbmärket och Timrå IK:s styrelse ska göra en översyn av hur "örnen" används.
Det är resultatet av debatten om "örnar eller tallar" som rasade på föreningens årsmöte i måndags. - Till styrelsemötet i augusti ska vi ha kommit en bit på väg, säger TIK:s ordförande Janne Söderström.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
De klassiska tallarna från 1966 ska användas i klubbmärket och Timrå IK:s styrelse ska göra en översyn av hur "örnen" används.
Det är resultatet av debatten om "örnar eller tallar" som rasade på föreningens årsmöte i måndags.
- Till styrelsemötet i augusti ska vi ha kommit en bit på väg, säger TIK:s ordförande Janne Söderström.