DJ Hemp: Hovet andas kultur på ett helt annat sätt än Globen. Tänk vilka klassiska matcher som spelats sen 1962. VM, Elitserien, Derbyfighter, ja allt!!! Tänk om man skulle välja att spela derbyna på Hovet istället, vilket tryck det skulle bli!!! Hovet andas lika mycket kultur som arenor som Gavlerinken och Timrå Ishall. Kommer aldrig att glömma tidningsreportaget när Giffarna kvalade mot Häcken på Timrå. Jag tror det var AB som kallade "ladan" bredvid IP för svensk hockeys mecka... Det skulle svida i hjärteroten att lämna kulturmagasinet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hovet andas lika mycket kultur som arenor som Gavlerinken och Timrå Ishall. Kommer aldrig att glömma tidningsreportaget när Giffarna kvalade mot Häcken på Timrå. Jag tror det var AB som kallade "ladan" bredvid IP för svensk hockeys mecka... Det skulle svida i hjärteroten att lämna kulturmagasinet.