För det första så tycker jag att det är något man skulle kunna plocka bort och endast använda när det är landskamper.
Men nu när den ändå ska sjungas så undrar jag varför den ska sjungas i någon form utav opera ? I de två senaste hemmamatcherna så tycker jag att det låtit hemskt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men nu när den ändå ska sjungas så undrar jag varför den ska sjungas i någon form utav opera ? I de två senaste hemmamatcherna så tycker jag att det låtit hemskt.