Det finns regler från Hockeyligan som alla elitserielag måste följa..........så är det bara.
Apropå de senaste sångfåglarna, så tycker inte jag heller att det är någon form av uppvisning i sångteknik som skall uppvisas på hockeyrinken, det liknar ibland "vem kan hålla tonen lääääängst".
Trea i tabellen det är inte illa pinkat. Det är roligt att vara TIK-TOK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Apropå de senaste sångfåglarna, så tycker inte jag heller att det är någon form av uppvisning i sångteknik som skall uppvisas på hockeyrinken, det liknar ibland "vem kan hålla tonen lääääängst".
Trea i tabellen det är inte illa pinkat. Det är roligt att vara TIK-TOK.