friskan: Nu när du ändå pratar nationalsången så måste jag säga att jag tycker det är skandal i dom arenor (hallar) där dom inte sjunker det korrekta slutet. För att ta ett exempel:
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. Nej, jag vill leva jag vill dö i Skåne.
Horribelt att göra så tycker jag. Ett hån mot nationalsången!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Nej, jag vill leva jag vill dö i Skåne.
Horribelt att göra så tycker jag. Ett hån mot nationalsången!