Jag tycker att Hovet är en ful hall med obekväma sittplatser...
Timrå Isstadion är ful, flack, trång och allmänt icke-komfortabel. Dessutom ligger den mitt i bushen, i en jävla gudsförgäten tallskog. Timrå IK är ett sundsvallslag, därmed borde arenan placeras närmare civilisationen... Längs Fabriksgatan (strax bortom IP) i centrala Sundsvall är den optimala platsen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker att Hovet är en ful hall med obekväma sittplatser...
Timrå Isstadion är ful, flack, trång och allmänt icke-komfortabel. Dessutom ligger den mitt i bushen, i en jävla gudsförgäten tallskog. Timrå IK är ett sundsvallslag, därmed borde arenan placeras närmare civilisationen... Längs Fabriksgatan (strax bortom IP) i centrala Sundsvall är den optimala platsen!