DJ Hemp: Det vore enligt mig en direkt kränkning mot de anor klubben bär på. Klassiska Timrå IK hör hemma i Vivsta och skall man flytta hemarenan någonstans så är det väl till Wifstavarve eller Östrand ty över kommungränsen kommer laget aldrig att bosätta sig.
Med vetskap om rådande ägoförhållanden längs Fabriksgatan så kan jag meddela att det redan nu finns planer som strider mot en ny arena i grannskapet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Med vetskap om rådande ägoförhållanden längs Fabriksgatan så kan jag meddela att det redan nu finns planer som strider mot en ny arena i grannskapet.