1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 464045

Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
geggelundin: Ville betona att jag inte enbart beskyller Jonte för kollapsen och den mentala hjärnblödningen första tolv minuterna i lördags mot Färjestad.

Har som sagt var svårt att yttala mig om just den matchen då jag ej var på plats men av det jag sett i vinter är det ett x antal utvisningar för Timrås 71:a som går att diskutera och som stjälpt laget mer än det har hjälpt.

Vad jag efterlyser är precis såsom du skriver att Jonte skall tygla sitt humör och vända sina retstickfasoner till någonting positivt istället!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.