Hmm, det bevisar väl bara hur dum Lundmark är, han har inte sett en enda LHC match, han är bara sur sen gammalt på LHC då han tycker att vi hade att göra med VIK:s konkurs att göra....Skit snack det med. Nä skit i vad Lundmark säger, må bästa lagen vara kvar, det kan ju bli SSK och Aik som åker ur också eller hur?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä skit i vad Lundmark säger, må bästa lagen vara kvar, det kan ju bli SSK och Aik som åker ur också eller hur?