Jimmy har Timrå Supporterklubbs mest kända glasögon.
Inte utan att man blir sugen på att åka till Jönköping på lördag... Hade varit schysst med tre Timråresehelger i rad. Men nu sätter jobbet stopp. Andra TIK08:or som är sugna att åka dit?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte utan att man blir sugen på att åka till Jönköping på lördag... Hade varit schysst med tre Timråresehelger i rad. Men nu sätter jobbet stopp. Andra TIK08:or som är sugna att åka dit?