1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 4657

Modo såg vassa ut
Var o tittade på Modo-Sundsvall i Gärdehov, matchen slutade 8-3 (1-1, 6-1, 1-1). Skotten slutade hela 45-14 till Modo som minst var två steg snabbare än Sundsvall hela matchen. Modo imponerade verkligen o hade en otrolig intensitet hela matchen. Bästa modospelare på plan var Staal, Weinhandl o M.Hedlund. I Sundsvall var Dyrén bäst. Men man ska oxå komma ihåg att Modo redan har spelat en del träningsmatcher o tränat på is längre än Sundsvall....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...