Vilken Match!!! Jag vill ge ett stort tack till alla våra Hockeykrigare i laget för en helt fantastisk kämpamatch!!! Fortsätter vi så här spelar vi Elitserien nästa säsong oxå... Helt underbart o se...! VI GER ALDRIG UPP!!!
PS: Verkar som man blivit kändis nu oxå... Visste väl att dessa brillor skulle få mig nåt vart...:)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
PS: Verkar som man blivit kändis nu oxå... Visste väl att dessa brillor skulle få mig nåt vart...:)