Leffe: Oki. Men en intervju med sveriges bästa klacktrummis skulle SVT inte plocka bort... ;)
Jag och en polare har slagit vad. Om Timrå vinner mot HV71 på lördag så har jag lovat att gå på tungan till Sthlm. Hur det kommer att gå till vet jag inte, men jag får väl börja träna redan nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag och en polare har slagit vad. Om Timrå vinner mot HV71 på lördag så har jag lovat att gå på tungan till Sthlm. Hur det kommer att gå till vet jag inte, men jag får väl börja träna redan nu.