El Maco: Jo, så är det ju. Ramsorna låter i princip likadant i hela Europa, sett till melodierna. Sen så är det ju den där "mäktighetsfaktorn" som skiftar ganska så rejält.
Ändå blir man alltid lika förbannad när Wolfpack tagit en ramsa från en annan elitserieklack... =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ändå blir man alltid lika förbannad när Wolfpack tagit en ramsa från en annan elitserieklack... =)