Ambroo: Bedrövligt? Riktigt så illa var det väl inte? Jag tror att intresset för resorna har gått ner eftersom folk har blivit så bekväma utav sig! Kanske dags att åka ur eliten en stund så en del kommer ner på jorden igen.
Jag skulle vilja veta vem som sjönk så lågt att de ringer och "bönar och ber" någon att följa med på resa.
Resorna förra säsongen tror iaf jag berodde på invärtes komplikationer!
Många vill ta åt sig äran men ingen vill ta på sig skulden, typiskt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror att intresset för resorna har gått ner eftersom folk har blivit så bekväma utav sig! Kanske dags att åka ur eliten en stund så en del kommer ner på jorden igen.
Jag skulle vilja veta vem som sjönk så lågt att de ringer och "bönar och ber" någon att följa med på resa.
Resorna förra säsongen tror iaf jag berodde på invärtes komplikationer!
Många vill ta åt sig äran men ingen vill ta på sig skulden, typiskt!