1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 46752

Sv: Tommy
Jag håller nog med, jag tror kanske inte att Tommy S är rätt person att ta över som "frälsare" i AIK i den här situationen, han har ofta fått kritik för att han är alltför passiv i båset. Däremot tror jag att han är en bra tränare som kan bygga upp ett lag på lång sikt, skapa lagmoral och vi-anda och hitta rätt roller för olika spelartyper. Han har fått oförtjänt mycket stryk på tidigare tränarjobb.

Jag tycker hur som helst att det är kul att han är tillbaka i elithockeyn!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.