Swordster: Skatt måste alla svenskamedborgare betala, på i sverige intjänade pengar. Enda undantaget är Gatumusiker, dom är helt skattebefriad. Kan inte Kipper stränga en målvaktsklubba och ta sig till torget var 25e. Sjunga en fyllevisa på finska. Nubben kommer förbi och kastar åt honom en bunt på 100 000 Kr. ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan inte Kipper stränga en målvaktsklubba och ta sig till torget var 25e.
Sjunga en fyllevisa på finska. Nubben kommer förbi och kastar åt honom en bunt på 100 000 Kr. ?