1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 468510

Sv: Ståplats
epa: Vi kan utgå från att det blir svårt att fylla hallen mot Luleå ikväll. Siffran 5 800, lapp på luckan och folk som får gå hem utan att komma in kan vi glömma.

Kan inte svara på om det var fler biljetter kvar före matchen mot Brynäs. Utifrån relativ geografisk närhet samt historisk koppling känns Brynäs mer attraktivt än Luleå.

För övrigt. Det skulle vara intressant att se om det går att statistiskt säkerställa om benägeheten att gå på match minskar när julafton närmar sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.