Friskan: Var säkert mellan 70-74 nån gång har ett svagt minne av att jag alltid fick springa med soppåsarna då, och har en bild på laget på näthinnan kvar fast jag bara var 6-7 år gammal då...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Var säkert mellan 70-74 nån gång har ett svagt minne av att jag alltid fick springa med soppåsarna då, och har en bild på laget på näthinnan kvar fast jag bara var 6-7 år gammal då...