Måste varit på 70 talet det, mins var domus som hade dom, och min kära mor fick gå på domus bara för jag skulle ha en kasse,,,tror jag har kvar den någonstans, 72 kanske för mins jag inte fel så var strimma med på bilden,,,,,,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Måste varit på 70 talet det, mins var domus som hade dom, och min kära mor fick gå på domus bara för jag skulle ha en kasse,,,tror jag har kvar den någonstans, 72 kanske för mins jag inte fel så var strimma med på bilden,,,,,,,,