1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 469273

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
El Maco: Det var det ju inte heller. Det är inte svårt att få skott på, och i det här fallet, I mål när positioneringsspel och man-man inte fungerar i huvudtaget. Fullständigt värdelöst. Börja undra om spelarna tror att försvara ledning betyder samma sak som att passivt vänta på sidan om tills pucken landar på klubbladet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.