Vi har beslutat att alla som anmält sig oavsett om man är med eller står med på kölistan får komma och träna ikväll. Ger er på kölistan en chans att visa upp sig också. Lite tätt inpå nu kanske. Men de som vet med sig att de är uttagna i årets supportermatch och de som anmält intresse är välkomna att träna i Sydkraft Arena kl 18-19 ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har beslutat att alla som anmält sig oavsett om man är med eller står med på kölistan får komma och träna ikväll. Ger er på kölistan en chans att visa upp sig också. Lite tätt inpå nu kanske. Men de som vet med sig att de är uttagna i årets supportermatch och de som anmält intresse är välkomna att träna i Sydkraft Arena kl 18-19 ikväll.