Frella: Jaha så alla som har anmält sig och dyker upp kommer inte att få vara med alltså. I så fall kan du stryka mig från din VÄNTELISTA. Jag tänker inte bry mig om att dyka upp vid träningen om jag inte säkert vet att jag får spela.
"De som vet med sig att de är uttagna" !!??????? KOM IHÅG att det är en supportermatch och ingen jävla uttagning till VM. Man behöver inte vara helt perfekt på alla punkter för att spela i en supportermatch.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tänker inte bry mig om att dyka upp vid träningen om jag inte säkert vet att jag får spela.
"De som vet med sig att de är uttagna" !!???????
KOM IHÅG att det är en supportermatch och ingen jävla uttagning till VM.
Man behöver inte vara helt perfekt på alla punkter för att spela i en supportermatch.