Swordster: "Lugbi bussen" är det den buss som går till Mora imorgon ;)
GuRRa: I år ska vårt lag vara perfekt, inga domusgriller, inga lånade matchbyxor, inga ärvda klubbor, inga gamla spapshjälmar....I år är det match, nu ska vi spöa de hrklxxhrmpfarna.
Det är roligt att vara TIK:are, vi ligger trea i tabellen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
GuRRa: I år ska vårt lag vara perfekt, inga domusgriller, inga lånade matchbyxor, inga ärvda klubbor, inga gamla spapshjälmar....I år är det match, nu ska vi spöa de hrklxxhrmpfarna.
Det är roligt att vara TIK:are, vi ligger trea i tabellen.