friskan: Nu är inte jag riktigt säker men jag funderar på att känna mej förolämpad å Sundsvall Hockeys vägnar? Jag letar febrilt i de uppslagsverk som är tillgängliga men jag hittar inte "hrklxxhrmpfarna".
Kan knappast vara något snällt i alla fall men man kan ju alltid ge tusan i att läsa HS oxå...eller hur!
Om du ska vara med i supportermatachen så måste det ju innebära att TIK Supporterklubb gör en sällan skådad "frisk" satsning?! Ska du göra Moverare den stora glädjen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan knappast vara något snällt i alla fall men man kan ju alltid ge tusan i att läsa HS oxå...eller hur!
Om du ska vara med i supportermatachen så måste det ju innebära att TIK Supporterklubb gör en sällan skådad "frisk" satsning?!
Ska du göra Moverare den stora glädjen?
SUNDSVALL FANS - ETT OERHÖRT SVÅRSLAGET LAG!!!