Oraklet: Påsarna är under produktion och kommer till handeln i slutet av februari eller början på mars, den kommer att kosta en krona mer än vanlig plast kasse. Dragplåster för denna verksamhet är Bulla som åker runt till butikerna och marknadsför detta.
Jag fattar inte vad dom ska blanda in sundsvall för. Jag vill ha TIK på två sidor.
Det kanske vore en idé för supporter klubben att trycka upp en egen kasse. Den skulle nog sälja mycket bättre än den andra soppåsen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag fattar inte vad dom ska blanda in sundsvall för. Jag vill ha TIK på två sidor.
Det kanske vore en idé för supporter klubben att trycka upp en egen kasse. Den skulle nog sälja mycket bättre än den andra soppåsen.