1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 469747

Sv: Intressant läsning
Bragd-Birger:

Köp ni ihop lag bäst ni vill. Jag minns dock hur det lät från tiksidan bara för ett par säsonger sen angående LHC. Nu har det dock tystnat.

Missförstå mig rätt, har man stålar ska man naturligtvis handla landslagsmän. Vi har inte så mycket, därför satsar vi på talanger. Fast ärligt talat så tycker jag det är roligare. Hockey ska vara roligt. Annars är det inge kul. Vi får väl se hur det går i längden.

Hur blir det förresten med Kippro och Berg som lirar i Tik i princip gratis bara för att det är kul och att dom har hjärtat iföreningen? Har dom råd att stanna, eller hur blire?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.