ojoj..vilket liv det blir om plastkassar.. herre GUD här kan vi snacka om ödsla energi på något som inte verkar klart.. det enda som verkar vara klart är att TIMRÅ IK ska pryda ena sidan..kan hålla med Mats Edström i hans inlägg..vad lustigt det blev nu då...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
herre GUD här kan vi snacka om ödsla
energi på något som inte verkar klart..
det enda som verkar vara klart är att
TIMRÅ IK ska pryda ena sidan..kan hålla
med Mats Edström i hans inlägg..vad lustigt
det blev nu då...