Det har varit tufft i alla matcher mot det rutinerade elitserielaget från Jönköping. Ska vi lyckas trycka ner dom och plocka 3 poäng i kväll så måste vi verkligen ligga i. Men används samma spel som mot Luleå i Torsdags så kan det ju inte vara helt omöjligt i alla fall. Jag tror att vi fixar detta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mot HV71.
Det har varit tufft i alla matcher mot det rutinerade elitserielaget från Jönköping. Ska vi lyckas trycka ner dom och plocka 3 poäng i kväll så måste vi verkligen ligga i.
Men används samma spel som mot Luleå i Torsdags så kan det ju inte vara helt omöjligt i alla fall. Jag tror att vi fixar detta.
TIK LEVER!!!!