Jag vet med säkerhet att Sverker tog upp det här med att butiken tar betalt för en bärkasse. Det är också som TITAN säger att det i själva verket är olagligt att tvinga kunderna betala för att bära reklamen. Inom sporten får de som bär reklamen betalt för det. Fy fan vad vi konsumenter blir lurade! 2,50 för en plastkasse? Nästa gång jag går på affärn tar jag med mig egna neutrala mindre begagnade påsar!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
2,50 för en plastkasse? Nästa gång jag går på affärn tar jag med mig egna neutrala mindre begagnade påsar!