Mike, det finns alltså två stycken Lars Molin som jag beundrar. Hoppas bara att den hockeyrelaterade Molin har läst Duell i gryningen av skrönornas mästare, filmen på tv hette Mjölkpallen och att Kapanen likt bonden har en grundstomme av betong.
Fick mig en uppenbarelse att om jag läser duell i gryningen innan matchen så kommer HV71 att likt verkmästaren på Vägverket köra in sitt maskineri i ett betongfundament för att sedan landa på rygg och lämna walkover.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas bara att den hockeyrelaterade Molin har läst Duell i gryningen av skrönornas mästare, filmen på tv hette Mjölkpallen och att Kapanen likt bonden har en grundstomme av betong.
Fick mig en uppenbarelse att om jag läser duell i gryningen innan matchen så kommer HV71 att likt verkmästaren på Vägverket köra in sitt maskineri i ett betongfundament för att sedan landa på rygg och lämna walkover.