Idag kommer våra underbara hjältar och hälsar på mina hemtrakter,synd att jag inte fick uppleva det(Sjuk)!! Jag hoppas att vi åker ifrån Jönköping idag med 3 pinnar!! Kom igen nu TIMRÅ!!!!!!! En timma kvar till nedsläpp!!!! VÄGRA KVAL SLÅ HV BLÅÅ!! Lall on lall on!!!!
Vinner vi de två kommande matcherna mot Växjö och Frölunda (och det är inte alls omöjligt) så är vi åtta. Jinx, jinx men jag vill så gärna tänka tanken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag hoppas att vi åker ifrån Jönköping idag med 3 pinnar!!
Kom igen nu TIMRÅ!!!!!!!
En timma kvar till nedsläpp!!!!
VÄGRA KVAL SLÅ HV BLÅÅ!!
Lall on lall on!!!!