Idag kommer våra underbara hjältar och hälsar på mina hemtrakter,synd att jag inte fick uppleva det(Sjuk)!! Jag hoppas att vi åker ifrån Jönköping idag med 3 pinnar!! Kom igen nu TIMRÅ!!!!!!! En timma kvar till nedsläpp!!!! VÄGRA KVAL SLÅ HV BLÅÅ!! Lall on lall on!!!!
Vinner vi de två kommande matcherna mot Växjö och Frölunda (och det är inte alls omöjligt) så är vi åtta. Jinx, jinx men jag vill så gärna tänka tanken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hoppas att vi åker ifrån Jönköping idag med 3 pinnar!!
Kom igen nu TIMRÅ!!!!!!!
En timma kvar till nedsläpp!!!!
VÄGRA KVAL SLÅ HV BLÅÅ!!
Lall on lall on!!!!