Härligt! Micke Lind är ju en trollkarl i spelupplägg. Synd att spelare skadas på försäsongen. Är det många som ska på Mästarcupen? Det skulle vara kul att höra hur Pasi spelar i TPS Åbo. Rent allmänt ska man inte dra för stora växlar av försäsongens resultat, men visst finns en mycket lovande grund i år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det skulle vara kul att höra hur Pasi spelar i TPS Åbo.
Rent allmänt ska man inte dra för stora växlar av försäsongens resultat, men visst finns en mycket lovande grund i år.