Fanzin: Det verkar som du alldrig har varit på Gavlerinkens borta stå, Vi har det inte som hos Timrå man får vara berädd på att få saker kastad på sej när man är där. Sist jag var där så ställdes det ut vakter för att kolla upp Timråpubliken för dom slänger saker på gästerna sina.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har det inte som hos Timrå man får vara berädd på att få saker kastad på sej när man är där. Sist jag var där så ställdes det ut vakter för att kolla upp Timråpubliken för dom slänger saker på gästerna sina.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD