1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 471914

Sv: Nubben dissar Mora
Poffa: Förutom att dalmålet kanske sitter aningens fel i just det här läget.

Bittert? Tja...som Jimmy säger, hade misslyckade lag som SSK, Brynäs eller Modo sagt samma sak hade det ekat lite mer partsinlaga. Nu blir det i a f lite mer tyngd bakom.
Pajaseri är det. Klart Mora tjackar loss. Klart Simons kammar sin lugg med stolta drag, efter att ha genomlidit en ordinarie silly-season där varje telefonsamtal slutade med en gapskrattande spelaragent.
Men ändå. En säsong där ett medelmåttigt allsvenskt lag kan köpa sig ett SM-guld luktar ofräscht. Jag förstår inte charmen i det.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.