1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 472167

Sv: Nubben dissar Mora
Metal Guru: Jag tycker det är jävligt roligt att Mora har lyckats. Ingen kan ta ifrån er de poäng ni har spelat ihop heller. Även om lock-outen nu skulle ta slut. Om jag vore Mora-supporter skulle jag vara glad så länge den höll i sig eller vågar ni spekulera i hur det kommer gå när NHL-killarna har dragit? Fortsätter daladansen eller blir det likvaka i Smidjegrav?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.