Dawidovski: Men ursäkta...trodde att du skulle förstå att det var ett skämt eftersom det var ett =) efter, dvs ett smile. Nu vet jag ju att så inte är fallet, så skulle jag någon gång i framtiden få för mej att försöka att skriva något till dej så lovar jag att vara ö v e r t y d l i g !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu vet jag ju att så inte är fallet,
så skulle jag någon gång i framtiden få för mej att försöka att skriva något till dej så lovar jag att vara ö v e r t y d l i g !