1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 472444

Sv: Vem övertygar Draper?
Metal Guru:
[k]De ivrigaste artikel-bejakarna i ert läger (som lyckades hitta och aktivera argumetationsnerven i mig) tycks också påpassligt gått på lunch. Eller nåt...[/k]
[färg=red][f]Metal Guru[/färg][/f] @ 127.0.0.1 Igår kl. 11:35

[k]Innan Smokey och Bragd-Birger exploderar, så går jag på lunch nu.
Ha det bra så länge![/k]
[färg=red][f]Metal Guru[/färg][/f] @ 127.0.0.1 Idag kl. 11:28

När de går på lunch, som igår, får du det att låta som de smiter från diskussionen. När de stannar lämnar du diskussionen för att du inte törs/vågar/har kuraget att stanna kvar och argumentera. :-)

Det finns fler som kan kursivera ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.