1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 472492

Sv: Nubben dissar Mora
Det känns kanske som Nubben är klar med dissnigen av Mora. Ja, det verkar ju t.o.m som de ivriga debattörerna i ämnet lagt ner sina vapen. Ja, just i detta ämna iaf, fast kanske mest för stunden, är det nog bäst att säga.

Dock verkar Luggen himself nu lägga locket på när det gäller fler värvningar av lockoutspelare. (Har han läst debatten på HS, tro?) Ja, iaf efter dagens senaste (och sista?) tillskott - den slovakiske anfallaren Ladislav Nagy, klubbkamrat med Daniel Cleary i Phoenix, vilket man får förmoda underlättat värvningen.

Simons avslutar...

"Om inget oväntat skulle inträffa kommer Mora i fortsättningen att ligga lågt på värvningsfronten.
- Nu stänger vi butiken, säger Simons.
- Tror vi."

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.