Ser att Freddie Modins lagkompis från Tampa, Brad Richards, ska lämna den ryska ligan nu före jul. Det finns ingen adress på det lag han ska till, så man får förmoda att det är en jul hemma "over there" som lockar. Nog vore det ett kap för Nubben att slå till med när det sista transferfönstret öppnar i slutet av januari..?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nog vore det ett kap för Nubben att slå till med när det sista transferfönstret öppnar i slutet av januari..?
Hörde jag nån säga målskytt???