1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 47336

Sv: Redan?
JAja.... Inte för att man trodde på seger men hoppet om en poäng tändes vid reduceringen.
Nu blir det tre poäng mot Modo på tisdag och ett jävla tryck i ladan.
Fullsatt?