Joji, det är lätt att vara ödmjuk i överläge... :-)
För oss blir det nervigt värre... "Oväntade" poängtapp i början och elitserieplatsen är med all säkerhet körd för vår del... De två senaste kvalserierna har uppvisat ett skrämmande facit: Elitserielagen åker ur! Dessutom åkte ett av ES-lagen ur de föregående två åren... Sensmoral: Vi, Timrå IK, ligger satans pyrt till! I dagsläget känns det som att vi fixar en 3-4:e plats, inte mer... :-(
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Joji, det är lätt att vara ödmjuk i överläge... :-)
För oss blir det nervigt värre... "Oväntade" poängtapp i början och elitserieplatsen är med all säkerhet körd för vår del... De två senaste kvalserierna har uppvisat ett skrämmande facit: Elitserielagen åker ur! Dessutom åkte ett av ES-lagen ur de föregående två åren... Sensmoral: Vi, Timrå IK, ligger satans pyrt till! I dagsläget känns det som att vi fixar en 3-4:e plats, inte mer... :-(