Det är klart att vi vågar spela kval,men än så länge är det våga vägra kval som gäller. Risken/chansen att vi kommer att spela i kvalserien är ju ganska stor,det vet vi nog alla... Tror också att OM vi hamnar där så kommer det att bli oliiiiidligt spännande,men (förhoppningsvis) kul.. Det gäller att gilla läget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Risken/chansen att vi kommer att spela i kvalserien är ju ganska stor,det vet vi nog alla...
Tror också att OM vi hamnar där så kommer det att bli oliiiiidligt spännande,men (förhoppningsvis) kul..
Det gäller att gilla läget.
Våga vägra kval...