1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 475316

Sv: Nubben dissar Mora
RoW:
Tycker också 1-1 mot Arboga är rätt komiskt, utan att för den delen förringa Arbogas insats. :0)
Men resultatet är inte mer komiskt än andra smått udda träningsmatchresultat som kan dyka upp nu som då...

Och då Timrås 13-årsmobb framför 1-1-resultatet som ett bevis på hur Mora kommer se ut den dagen NHL-lockouten tar slut, då består komiken mest i annat.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.