250kg kärlek: Målet är att spela elitserie även nästa år. Vägen dit ser ut att bli rätt brokig. Slutspelsmålet är väl det ända mål som ser lite svårt ut för tillfället. Men jag tränar lite cykel ändå... Bara för säkerhets skull;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
brokig. Slutspelsmålet är väl det ända mål som ser lite svårt ut för tillfället. Men
jag tränar lite cykel ändå... Bara för säkerhets skull;-)