Vi är väl lite olika men om jag snackar för mig själv så kan jag inte se vad som är så roligt i en eventuell kvalserie. Vi som är lallande fånar kommer som du skriver givetvis om inte än mer att stötta laget i en eventuell kvalserie. Och som vi har börjat det nya året så behöver vi nog inte oroa oss utan detta kommer vi att klara utan kval, 30 poäng kvar och kriga om, nännemänsan här blire ingen kvalserie..........
Kom igen Timrå och vägra kval...Kämpa och visa alla negon att det fortfarande finns en chans att undvika kval.....Nä tvi f-n för kval....Jag ryser bara jag läser inläggen om det,HUA...Våga vägra kval........Man har ibland lite funderingar om vilka som egentligen är dom rätta fånarna här på gb:n...!!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kom igen Timrå och vägra kval...Kämpa och visa alla negon att det fortfarande finns en chans att undvika kval.....Nä tvi f-n för kval....Jag ryser bara jag läser inläggen om det,HUA...Våga vägra kval........Man har ibland lite funderingar om vilka som egentligen är dom rätta fånarna här på gb:n...!!!!!!