1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 476159

Sv: Platser kvar till Brynäs-Timrå
orion: Ja, Lutfisk är gott !
Men det är nog vitsåsen och kryddpepparn som gör det.
Testade den varianten till vanlig kokt torsk, smakupplevelsen var ungefär den samma.
Så det blir ingen match i morgon då ?.
Jag får nog göra som dig och ta till radion.

Alla skall tydligen äta middag med släktskapet imorgon.

Natti

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.